fredag 17 april 2009

Vykort

Jag måste skriva ett inlägg till innan jag åker.
Kollade precis lite på besökar statistiken tycker det är intressant.
Såg att vi har läsare i diverse länder framför allt just sverige då.

Men det som slog mig var att jag skulle finna det väldigt roligt om ni kunde maila någon form av bild där något symboliserar landet ni befinner er i.
Det var en del roliga länder vi hade besökare ifrån.
Så ta gärna någon bild gärna med något sexigt på.
Kvinna eller man spelar ingen roll.
Behöver inte ens vara något porrigt.
Anonymitet utlovas om ni vill det.
Men det vore som sagt roligt om vi kunde få lite bilder från olika länder i världen.
Från Norge räknar vi med några bilder (hör du det Christine, behöver ordna pengar till dig så du kan köpa olja åt oss).

Tack på förhand Mr M
ropeart@live.se

1 kommentar:

Christine sa...

Haha, ja jag kan nog försöka ta en vacker bild på Oslofjorden eller så åt er ;)
Vad är det för olja ni tänker på egentligen? Den olja som är mest representerad i det här landet är nog inte så kul att sexa med, vet ni :P