tisdag 26 maj 2009

Fortfarande trött men kär

Är fortfarande trött som en bäver, men har hopp om en mys o kel kväll.
Har lovat Slynan lite skön massage ikväll.
Bara slappna vi två.

Alla har vi formsvackor så är det bara.
Igår kväll o i natt var det helt klart Mr M som stod för den biten.

Vad det gäller Sheilas kommentar så är det precis tvärtom jag vill.
Jag vill att barnen går o sover i tid så vi vuxna får tid för oss själva innan jag måste sova.

Vill jag sova innan barnen är det bara jag går o lägger mig men det är inte det som är vitsen.

Hur som helst har jag en väldigt förstående o älskvärd Slyna.
Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra.

1 kommentar:

Sheila sa...

Självklart menade jag inte att du skulle göra det varje kväll, utan kanske när det känns som värst. Självklart är vuxentid också viktigt.