fredag 21 augusti 2009

Grrr skön kväll

En riktigt härlig kväll blev det igår.
Det som bara skulle bli en onani stund blev något mer.
Mr M skulle gå o duscha o Slynan hade precis gjort det.
När Mr M passerar sängen ligger Slynan där med särade ben.
Kunde inte låta bli att sätta min tunga på hennes klitoris en stund.

Så ljuvligt att känna smaken av en kåt fitta.
Vände på mig så Slynan kunde runka mig.
Stoppade lite fingrar i Slynan o smekte hennes klitoris samtidigt.
Det blev som vanligt att Slynan ville ha flera fingrar o det slutade med en hel hand där inne. När Slynan hade min hand därinne o hon smekte sin klitoris med ena handen o runkade mig m den andra så passade jag på att nypa henne i hennes bröstvårtor.

När Slynan kommit i en skön orgasm vände hon upp sig så jag kunde stoppa kuken i henne. Blandning mellan missionären o skeden med ena benet rakt upp.

Började knulla hennes blöta fitta ordentligt.
Slynan började med att ta ett rejält tag om min hals med ena handen o den andra handen nöp o drog hon i mina bröstvårtor. Den orgasmen som jag fick var grym. Erkänner att jag lät en hel del undertiden. Så skönt det är att få en orgasm under sådana omständigheter.

Så skönt att ha Slynan.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

yummie yummie yummie!!