tisdag 17 november 2009

Smisk

Slynan kom in i sängen igår och sa att hon mådde bättre.
Så det fick bli en mjukstart iaf.

Satte på henne bojorna och spände isär hennes armar o ben så hon låg som ett X. Började med att hälla olja över hennes venusberg som fick rinna ner över hennes fitta. Masserade i det mellan hennes läppar i in i fittan. Kunde inte låta bli att klatscha henne över fittan o venusberget. Vände mig om så jag kunde stoppa kuken i munnen på henne samtidigt som jag lekte med hennes fitta.

Knäppte loss henne från repena för att låta henne ställa sig på alla fyra.
När hon stod där med baken i vädret så drog jag hennes armar bakåt och knäppte ihop armbojorna med fotbojorna så hon stod med ansiktet ner i madrassen.
På det sättet putade hennes stjärt ännu mera.
Tog mer olja som jag hällde mellan hennes skinkor lät det rinna ner över hennes stjärt hål mot fittan. Kuken jobbade frenetiskt i hennes fitta.
När jag skulle börja leka med hennes bak protesterade hon hejvilt.
Det resulterade i ett antal hårda klatschar över hennes skinkor.
Hon blev bra röd o öm.
Slynan skulle egentligen ha betydligt mer smisk för sitt uppträdande.
Hon kommer att få spöstraff när den ordentliga omgången kommer.
Ett sånt här beteende kostar 10 pisk rapp som ska räknas högt o tydligt med ett tack efter varje rapp.

Vill Mr M leka med hennes bak så ska han få det.
Hon är hans Slyna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

Jag har öppnat en ny blogg så ta gärna en titt :)


http://miissdevil.blogspot.com/


// Devil