söndag 23 maj 2010

Äventyr o vardag

Mr M är självhemma en stund.
Slynan åkte iväg till TM för att umgås lite.
Inatt satte Slynan Mr M på prov.
Mr M hade kuklåset på sig igår eftermiddag/kväll det är ju Slynan som har nyckeln till det så hon avgör ju när det ska låsas upp. Slynan ville att Mr M skulle sova med det på. Om jag gjorde det hela natten o inte tog av det skulle jag få spruta henne i munnen idag.

Så ni kan ju ge er på att jag sov med det på.
Gick bättre än förväntat var dock lite öm i morse så vid halv tio i morse togs det av.
Så det är en kväll i min smak som väntar.

Dessutom är det ju en dag då det ska ordnas med barn osv.
Det innebär att Slynan får ta på Mr M vad hon vill.
Det är en revansch för Mr M att ha det Slynan valt på sig just när han träffar sitt ex.
Hon är det mest anti udda sex osv som finns. Hon är nog tom vaniljlight. Det gick inte ha tänd lampa osv. Så Mr M har verkligen funnit sin prinsessa i Slynan. En som inte är rädd för att prova något nytt osv.

Bara tanken på allt som jag upplevt o kommer uppleva med Slynan får mig ju kåt.
Att vi nu dessutom ska utvidga det med slaven är ju inte en helt dum tanke heller.
Nu är det maiden kvar vilken nog blir Mr M´s leksak precis som slaven är Slynans toyboy.

Inga kommentarer: