fredag 7 maj 2010

Bilder

Mr M njuter en hel del av bilder.
Inte sexuellt utan mentalt, gillar att se vackra estetiska o erotiska bilder.
Dom triggar ett sinne som man bör ha.
En av dom sakerna som jag reagerar på är hur folk kommenterar just bilder och vilka bilder dom kommenterar. Män komenterar oftast bilder som är väldigt fläkiga eller utmanande. Rent utsagt pang på. Kvinnor/tjejer kommenterar oftast bilder med lite stil o finess o tanke bakom. För mig personligen är det betydligt trevligare att få kommentarer av en kvinna eftersom dom ofta ser bakom bilden.

Jag brukar väldigt ofta kolla på bilder o hamnar därför ofta i folks gallerier.
Jag kommer aldrig ihåg ett nick från gång till gång men jag känner igen personen pga bilderna. Just det här med bilder är något som många mår bra av att ha för dom får en form av bekräftelse. Däremot ska folk akta sig väldigt noga för vad dom lägger upp för bilder. Det är ju trotsallt internet och folk är som dom är.

Inga kommentarer: