torsdag 5 augusti 2010

Det gick

Igår när Mr M skulle in i duschen för att gå o knoppa så var Slynan kåt. Det resulterade i att hon ville också duscha. Så vi började duscha tillsammans och Slynan vänder sig om o trycker baken mot Mr M. Så hon var ju tvungen att knullas bakifrån medans hon stod tryckt mot väggen.

Efter en kort stund kommer Slynan i en rejäl orgasm.
Hon brukar inte komma av in/ut köret. Så det var en positiv grej.
Vi fortsatte knulla denna gång med Slynan på knä på en stol vi har i badrummet. Så medans Mr M knullade henne hårt o djupt höll hon balansen.

När Mr M känner dom första ryckningarna och kärlekssåsen börjar flöda åker jag ut ur Slynan. Hon har fått sin andra in/ut orgasm för kvällen och detta var en rejäl fontänorgasm. Så vi kan ju lugnt säga att Slynan har släppt sin spärr vad det gäller fontänisar.

Efteråt mer eller mindre rasade hon ihop på golvet i duschen.
Där låg hon medans jag duschade klart nyknullad o slutkörd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ljuvligt !
Jahha S dom har en förmåga att åka ut fortare än kvickt ;))
Åhhh nu längtar jag efter min M :(
kram nyans

Anonym sa...

Man börjar bli bra sugen på att se S spruta nu ;-)

Mr_Witty

En kåt man sa...

Jag har precis hittat er härliga blogg, och kommer definitivt att hålla ett öga på er.

Det är sexigt med dominanta förhållanden. Jag älskar att piska mina damer.

Puss på er.

Kärleksknop sa...

Men ni får inte säga så :(

FONTÄNISAR!?!

Surfar ni BARA på Familjeliv eller?
Ni tror att det är oskyldigt, men snart pratar ni om att mysa istället för att knulla, kärlekskorven istället för kuken, köttrosen istället för fittan och kallar livmodern för tjejmage (fråga inte, jag fattar inte heller)

Mota Olle i grind, ingen FL-svenska :-D