tisdag 24 augusti 2010

Irriterad o sur o trött

Mr M har ta mig fan abstinens.
Just nu tycker jag att jag inte får något gjort alls.
Måste ju verkligen säga att jag längtar till en vecka med mindre barn. Då känner man att man får något gjort iaf. Annars är det väldigt mycket i görningen för tillfället. Kontakter knyts med nytt folk till höger o vänster. Det leks lite med jämna mellanrum för tillfället.

Dock skulle det vara enormt skönt med en ordentlig lekstund mellan lakanen eller varför inte ovanpå ett lacklakan med rikligt med olja.

Härom dagne fick Slynan gå runt med golfbollar i fittan, detta kommer hon få göra vid fler tillfällen. Däremot ska hon plågas på andra sätt med. Hon behöver en riktig omgång men orken o lusten har faktiskt inte funnits. Det är grymt mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem är jag helt slut. Det gjorde ju inget om man kunde sova ikapp lite.

Inga kommentarer: