onsdag 18 augusti 2010

Seghet

Mr M känner att han blivit förslappad efter som han inte orkat skriva något på några dagara. Jag har inte ens haft ork att knulla och då är det illa. Ändå fick jag ju en massa ny energi i helgen tack vare lek. Det var ju både psykiskt o fysiskt skönt.

Det känns riktigt skönt vilken umgänges krets vi har.
Det är ingen som är rädd för att ringa o be någon om hjälp osv. Utan alla ställer upp så gott dom kan. Alla dessa spontana telefonsamtal som man kan få iaf om så bara för lite dösnack en stund eller spontan fikor och middagar mm. Trivs väldigt bra med folk runt omkring mig just nu.

Dom får mig att må bra o att trivas i tillvaron.
Slynan gav mig en sån där påminnelse igår om att jag inte tar hand om henne igen. Det är bara ett kort sms där det står.
- Led mig, använd mig o nyttja mig. Jag ber dig.
Mer än så behövs inte för att man ska komma igång igen.
Så igår fick hon gå runt med geisha kulor i sig under ett par timmar då vi var iväg bland folk. Dessa kulor låter lite när man rör sig så hon gick väldigt lugnt o harmoniskt.se. Vi ska se vad vi ska hitta på idag för galenskaper åt henne.

Inga kommentarer: