tisdag 19 oktober 2010

Lugnet hägrar

Mr M börjar känna sig tillfreds med mycket just nu.
Det är en bra känsla då Slynan får tillfredställelse då med.
Dock har jag inte haft någon lust alls vissa kvällar, det tar på krafterna då man har fullt upp på alla sätt.
Nu börjar vissa saker att släppa och det gör att man kan tillbringa mer tid med den man älskar. Om två veckor är saker och ting betydligt lugnare och mycket av mina göromål har då minskat. Det kommer inom den närmaste veckan ske många förändringar i vårat privatliv. Det kommer förhoppningsvis göra Mr M mycket mera harmonisk.se.

Min fortsatta jakt på slavar fortsätter och jag håller på och ska prova en nu som ev får bli en leksak åt mig. Det är ju så att man bör prova några stycken för att hitta någon som passar ens egna ändamål. Det ska ju gå att stöpa dom som man själv vill osv.

Inga kommentarer: