tisdag 23 november 2010

Börjar bli bättre

Äntligen börjar Mr M att känna sig lite bättre.
Att vara sjuk är inte min starka sida.
Har liksom inte förmågan att vara stilla och allt det där som hör till.

Min lust att börja tukta Slynan har börjat infinna sig igen.
Hon har dessvärre väldigt mycket som måste tas igen.
Det är inte det att hon har börjat fuska mera utan enbart det att jag inte har varit en duktig Master som skött om henne. Men då jag ju njuter av att åsamka henne smärta så kommer jag ju att bli kåt som bara den. När jag plågar henne och hon kvider aj så rycker det i kuken på mig.

Slynan har varit på äventyr i helgen och fick ju då kuk eftersom Mr M inte kunde stå till tjänst med det då. Det är en av fördelen att ha bra vänner dom kan ställa upp och tillfredställa Slynan om det behövs osv.

Det är ju en fördel i våran vänkrets att det är så att folk ställer upp på alla sätt för varandra.

Om Slynan blir randig så ska det tas en bild på hennes bak o publiceras imorgon.
Så håll tummarna för det.

Inga kommentarer: