torsdag 11 november 2010

Stolt ägare av Slynan

Mr M fick ett vackert MMS av Slynan igår när han var på jobbet. Det är sådana saker som gör att man känner sig stolt över sin Slyna. Att hon dessutom skickar det spontant eftersom hon vet att jag gillar det.

Det kom en vacker bild med Slynan iförd ett par strumpbyxor med öppning i grenen under en kort kjol. Mr M har alltid ansett att det ser horaktigt ut med den typen av strumpbyxor och det var nog just det som fick mig så stolt att Slynan gick runt ute i kort kjol med dom strumpbyxorna. Hon var min hora då. Det var en mycket bekväm o skön tankestund jag fick när jag såg på bilden.

Av någon anledning har jag varit rent utsagt äckligt trött dom sista dagarna och det har tyvärr lett till att Slynan blir försummad. Det är ju inte alls meningen att det ska vara så. Däremot så berömmde jag henne för hennes städning som hon gjort här hemma igår då jag inte brukar ge henne dom uppmuntrande orden. En annan trevlig sak som hon börjat med är att hon går ner på knä och lägger sitt huvud i mitt knä en stund då och då. Det ger en extra känsla av närhet och ömhet.

Om jag inte är för trött idag så ska jag försöka binda henne lite då hon ju gärna vill det.

1 kommentar:

Sexuellatankar sa...

Peace, och här kommer ett stycke inspiration till behandling av slynan så hon blir glad igen.

http://sexuellatankar.blogspot.com/2010/08/sjalkontroll-novell.html