onsdag 22 december 2010

Det märks på jobbet att det har blivit lugnare inför jul. Det är mest akuta saker som ska fixas nu. Det blir lite släpiga dagar tackvare det. Man hinner sitta o glo på kontakt annonser mm. Har bestämt mig för att jag ska få tag i någon liten pojke runt 20 som jag kan tortera. Cbt tortyr känner jag för att utöva med en slätrakad kille. Att han är min toyboy och ger sig hän. Jag har blivit på ett riktigt tortyr humör och en del saker vill jag inte utsätta min egna Slyna för. En del saker är ju fysiskt omöjliga med henne och andra vill jag helt enkelt utföra på andra som jag inte har några band till. Har ju just nu en slyna på distans men tanken är väl att det ska bli fler. Min förhoppning är att kunna hitta någon i närheten som tilltalar mig och som attraherar oss båda så det kan bli en sexrelation också. En kk för oss båda helt enkelt. Det verkar som att det är lättare att hitta män som vill knulla Slynan än vad det är att hitta andra tjejer/kvinnor som jag kan ha som knullkompis. Men som sagt det idealiska vore ju en som vi kan leka med på flera plan, dessutom var för sig om vi vill det osv. Så det är bara konstatera att letandet går vidare. Se nu till att använda riset från granen till att piska lite.

Inga kommentarer: