måndag 31 januari 2011

Satt igår eller snarare låg i soffan och var allmänt kåt på Slynan. Senare när det väl var dags att sova har jag något minne av att Slynan frågade om jag inte skulle knulla henne. Jag tror bara jag muttrade något och fortsatte sova. Det är skumt hur man reagerar kåt som fan ena stunden och när man väl får chansen så är det bort blåst. För övrigt så håller jag på med viss planläggning inför vissa saker, det har lite med sex att göra och mera info kommer inom snar framtid. Slynan är lite ledsen i ögat då hon inte vet något medans andra i våran närhet vet. Hon ska hållas på sträckbänken in i det sista.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att hållas på halster kan vara njutbart - och spännande - och jobbigt - allt i en salig blandning..
känner igen känslan iaf. Jag har nån slags hatkärlek till den.

Kram till er båda! /-Cochlean-