lördag 22 januari 2011

Städning

Sitter här på morgonen och är allmänt nöjd med tillvaron. Har just nu flera olika ug:isar på olika håll i landet som får ta del av mina elakheter. Det enda som jag saknar just nu är en renodlad städslav. Jag är ute efter en som kan klara av att attrahera oss samtidigt som den städar. Tänk er själva att ha en städis som står på alla fyra o knäskurar golvet. Tanken att ha en stjärt i den positionen kan få mig att slappna av ordentligt medans det städas.

Tyvärr verkar det väldigt svårt att få tag i.
Problemet är väl att dom flesta tror att det enbart handlar om städning vilket inte är fallet. Är man hos oss ska man räkna med mycket sex. Det kommer att knullas till höger o vänster det ingår liksom i arbetsuppgiften.

Hursom helst så går iaf mitt sökande vidare.

Ska dessutom passa på och tacka för lite olika hälsningar från olika ställen där ni skriver att ni uppskattar bloggen. Känns bra skönt att höra.

Smisk på er.

Inga kommentarer: