lördag 19 februari 2011

Folks fobier

Ibland blir man lite fundersam över folk.
Vi är ju iofs ett väldigt öppensinnat par.
Vi söker ju sex med andra ibland (tro det eller ej men vi idkar sex med andra). Då när vi kollar runt så är det ju en del folk man ramlar in hos och en del av dessa par har i sin profil att killen i ett par dom ska träffa får inte vara bi. Personligen ser jag ju det som en fördel då det i stundens hetta inte spelar någon roll vem som tar på vem. Jag är inte bi utan sexuell, jag blir tänd på situationen istället. Jag skiter högaktningsfullt i om det är en kvinna eller man som suger på mig eller smeker mig. Jag smeker inte vilken kille som helst utan enbart om jag känner att det är ok osv. Men just den här skräcken folk har för bi-killar beror det på att dom tror att bara för att han är bi ska han överfalla den heterokille som finns i paret och tvångs knulla honom i baken.

Seriöst gott folk så är det ju så att om det inte är ok med sex eller smek mellan männen så sker ju inget.

Min personliga åsikt är att släpp loss och åk med på en underbar resa istället.
Den bästa avsugning jag fått är av en man för han vet hur han själv vill ha det. Precis som tjejer slickar varandra bäst. Det finns inget nervärderande i det utan är snarare ett fakta.

När vi har gruppsex så är det mer eller mindre alla på alla som gäller och då är det väldigt skönt om alla njuter av sex o inte bryr sig om vem som tar på vem osv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig! =)
/-Cochlean-

Anonym sa...

Du har så rätt, hade lika väl kunnat vart jag som skrev det där... Det var så nice att få runka din kuk samtidigt som slynan hade den i sin mun.
/en som var med ;)