lördag 26 mars 2011

Folk är skumma

Jag la för en stund sedan upp en annons på ett ställe att jag vill ha en ug här i eftermiddag kväll som kan serva oss med matlagning o sex. När den första svarade på annonsen och jag bad om att få återkomma senare med svar så tar folk det som ett nej. Är det konstigt att man väljer att vänta med att svara tills flera olika sökt så man kan välja vem man vill ha.

Att vi dessutom blir flera ikväll än bara Mr M o Slynan ställer ju lite mera krav på den som kommer. Kommer man hit så ska man kunna tillfredställa oss sexuellt samt laga mat. Inte alla som klarar av tyvärr.

Hur som helst ska det bli en bra kväll med lite äventyr.
Prov monterade en ny sak igår samt att jag fick hem mina saker från Usa igår.
Så det ska bli väldigt roligt att prova dessa saker.
Hoppas ju därför att det kommer någon ug som ska serva oss då den personen får prova lite nytt.

3 kommentarer:

Fröken Pryd sa...

Vad tycker ni om för mat?

Mr M o Selene sa...

Om du tänker i mat väg för att kunna servera oss så är vi all ätare. Jag tar det som ett erbjudande. Idag har det ordnat sig men om du tänker ställa upp så är det helt ok mailadress finns i sidospalten. //Mr M

Fröken Pryd sa...

Jag var faktiskt mest nyfiken på matkravet :) Tänker att det kan väl inte vara så svårt ;)