onsdag 13 april 2011

Det känns som om en hel del skulle behöva lugna ner sig lite grann så vi får utlopp för vissa saker. Tänker inte stressa fram något utan det tar den tid det tar. Det pågår små kommenderingar under tiden och vissa saker som ska uppfyllas men dom stora bitarna får vänta. Just nu går tiden åt till vårat privatliv och den som inte tar det är det synd om. Vissa saker går före allt annat helt enkelt. Det som glädjer mig är att Slynan gjorde ett uppdrag åt mig i måndags som hon genomförde utan knorrande. Det var verkligen en sak jag inte trodde om henne men det visar hur enormt duktig denna Slyna har blivit/är. Det är små saker som gör att man blir stolt framförallt när det är en sak som hon själv inte njuter av. Jag bara avsluta med att jag älskar min Slyna och att jag är så lycklig som har henne.

1 kommentar:

Oretuscherat sa...

Ni som inte är blyga av er. Ni är välkomna att tävla i min blogg med en kroppsbild, påklätt eller avklätt.

vinsten att tävla om är ett presentkort 500:- intimera eller på kläder. en ny sexleksak vore väl inte fel att piffa upp varagen med? ;)