lördag 2 april 2011

Frustration

I dag är det så där allmänt tråkigt så det är verkligheten som gör sig påmind. Lite mycket saker att fixa med inför veckan som kommer. Fördelen är att vi får familjetid ikväll och kan slappa tillsammans med barnen framför någon film. Något jag inte gillar just nu är att jag kan vara kåt o sugen hela dagen men när kvällen närmar sig tappar jag lusten helt. Det stör mig något enormt. Antagligen så är det väl lite för mycket runt omkring just nu. Av just den anledningen skulle jag verkligen behöva få tillgång till någon liten ärta som jag kan piska rejält, det är lättare mot någon annan än den man älskar. Få dundra i med singeltailen så det blir rejäla röda märken både här o där på kroppen. Nä ta o väcka Slynan genom att trycka in kuken i munnen på henne kanske.

Inga kommentarer: