onsdag 27 april 2011

Något som jag inte håller under stolen med är att jag gärna tittar på andra tjejer/kvinnor när jag är ute. Förr tittade man på vackra bröst osv o tänkte att den där skulle man knulla. Numera kollar man på dom och tänker att den där skulle man göra så eller så med. Anledningen till att jag kommer in på detta är att jag för någon vecka sedan var och handlade i en vanlig mataffär. På väg in så såg jag en kvinna med vackra former och hjärnkontoret började jobba. Väl inne i affären så såg jag henne böja sig över potatisbingen med rumpan i vädret. Kunde ju inte låta bli att kolla lite är ju man. Gick iaf runt o plockade det jag skulle ha. Såg hennes profil o baksida då och då. Sedan rätt som det var så möttes vi och det var något bekant över ansiktet och vi hälsade på varandra lite osäkert då vi inte kunde placera varandra. Nu har vi kommit fram till att det var den andre som vi trodde genom gemensamma vänner. Vi är gamla skolkamrater dock inte i samma klass och där gick jag o tänkte vad jag skulle vilja göra m henne osv. Trevliga tankar man har numera.

Inga kommentarer: