fredag 17 juni 2011

Avslaget

Känner att jag har lite svårt att komma igång för tillfället.
Jag kan vara rejält sugen på dagen men framåt kvällen avtar det.
Har någon riktig trötthets period just nu vilket inte underlättas av att det är fullt upp på jobbet samt på helgerna. Det är sysslor inför vintern som utföres så det behöver göras.

Slynan har frågat flera gånger om jag inte vill ta i henne osv.
Det gör jag mer än gärna men är ju totalt slut.

Behöver hitta någon liten leksak som jag kan gå loss på som jag vill.
Då menar jag en liten painslut som klarar en hel del.
Det är en avreagering jag inte tänker göra med Slynan.

2 kommentarer:

kåt19år sa...

Tjena! är en kåt liten hora på 19 år som älskar att stora män behandlar mig som den horan jag är.. smärta är ngt jag älskar så djupt att du knappast kan få mig att säga nej! blev så nyfiken på vad du har tänkt att göra med din lilla leksak du letar efter?

Mr M o Selene sa...

Du får maila så tar vi det i ett mail istället. Adressen finns i presentationen av oss.