måndag 4 juni 2012

Struktur

Nu när saker har börjat struktureras upp igen efter ett drygt halvår av kaos så känns det rätt så skönt när endel swingers börjar höra av sig igen. Folk som vi skulle ha sexat med men som det rann ut i sanden med. Vi har ju en del väldigt goda vänner som vi njuter av och med. Sen har vi ju en del som vi inte träffar lika ofta men dock njuter av o med. Sen finns det ju dom som vi ska träffa längre fram och det ser jag framemot. Tyvärr har ju inte vädret varit som det ska annars hade nakenbadet kunnat komma igång igen. Just det här med nakenbad gör saker väldigt så avslappnat o skönt. Folk blir mera frigjorda av ett varmt bad i sällskap med andra. Man kan pilla o smeka lite här o lite där. Så nu kan solen ta och komma fram så vi får njuta mera.

2 kommentarer:

Emily sa...

Jag hittade till er blogg alldeles nyss och har en liten fråga. Hur får ni ert val av livsstil att gå ihop med att vara föräldrar? Jag och min sambo lever i ett 24/7 bdsm-förhållande och funderar nu på att skaffa barn, men vet inte riktigt hur vi ska få vår utlevnad/val av livsstil att gå ihop med familjelivet. Hur pratar med man sina barn som det vi gör? Pratar man med dem över huvud taget? Jag har för det mesta märken som jag döljer med kläder, men dessa märken kommer ju självklart att bli svårare att dölja den dagen vi får ytterligare en familjemedlem, och jag vill självklart inte behöva skyla mig för mina barn. Hur öppen ska man vara med sina barn? Hur öppna är ni? Känner att jag hamnat lite i en situation där jag kanske måste försaka lite av det jag mår bra av för möjligheten att skaffa barn, men på något sätt måste man ju få det att gå ihop. Ni är ju ett levande exempel på detta, så hur gör ni?

Tack för en inspirerande och underhållande blogg!

Kram

masogirl sa...

Når vi får badtunnan på plass, er dere hjertlig velkomne til å innvie den sammen med oss! ;)

Kram!