fredag 12 oktober 2012

Uppmuntran

Vi vandrar mot mörkare tider och det börjar bli kallt o djävligt på morgnarna. Inget jag gillar direkt men inget man kan påverka. Något man däremot kan påverka är hur ens vardag är. Något som brukar uppskattas i min vardag är när det ibland kommer små mms med bilder eller filmer till telefonen. Det kan antingen vara Slynan som skickar eller någon i våran bekantskapskrets. Det uppskattas helt klart. Nu är det ju så att det vore trevligt att läsa lite om vad folk gillar för olika saker och vad dom går igång på. Man kan ju trotsallt hitta likasinnade. Så ni får gärna skriva ett mail med vad som får er att gå igång eller varför inte skicka en trevlig bild hälsning. Så sätt igång o skapa ett anonymt mailkonto nu så ni inte behöver avslöja vem ni är. Ni som skickar lite bilder gör ju helgen lite roligare och ni som har mitt telefonnr kan ju skicka dit så kan jag få en överrskning oavsett vart jag är.

Inga kommentarer: