måndag 18 mars 2013

Moment 22

Något jag finner enormt irriterande är just det faktum att jag är brutalt kåt på dagarna när det inte går att göra något, men framåt eftermiddagen så försvinner det mer o mer. Det har ju helt klart inget med attraktion att göra utan snarare något med att vi har fullt upp. På dagarna på jobbet så har man tid att fundera o tänka en del.

Nu hjälper det ju till att vi knullar andra eftersom vårat eget sexliv får en boost av det.
Men likväl så är jag dyngkåt nu och då är inte klockan 10 än. Jag tror att detta är ett vanligt fenomen som folk inte talar om.

Samma sak som när jag blir anti-bdsm så blir jag sådan att jag inte vill driva något alls och då får vi en stiltje period för S vill inte vara drivande heller. Det blir ett slags moment 22 av det hela.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med. Jag fungerar på precis samma sätt. Kan gå en hel dag och vara kåt. Och sen när kvällen kommer och man knulla så är känslan som bortblåst. Irriterande och drygt är det. Iofs går lusen att väcka igen men det blir likssom inte samma sak.

Man skulle ha en fitta standby hela tiden :D

Mvh -Belial-

Mr M o Selene sa...

Det skulle helt klart underlätta att ha det ibland.

//Mr M