fredag 31 maj 2013

Bra o mindre bra

I går var jag iväg på andra uppdrag och då kom det trevliga mms från goda vänner vilket uppskattades väldigt mycket. Anser att det är väldigt trevligt att både skicka och att få sådana.

Var för ett tag sedan iväg och blev fotad av en trevlig vän.
Det är något jag njuter mycket av och som ger en lust att göra om det.
Ska se till så det blir en nya session snart då det kändes som att det gav oss båda en hel del.

Har ett behov av att få göra saker just nu då humöret är riktigt dåligt och jag är otroligt lätt retad.
Behöver få loss det då det mest är jobbigt att vara sur.
Ovan på det har jag haft enormt ont i nacke o rygg under flera veckor nu och det vore otroligt skönt om det kunde släppa snart.

Skulle behöva massage och ett bad.

2 kommentarer:

AJ sa...

Kom hit i morgon em så ska jag massera din nacke o rygg!

Mr M o Selene sa...

Hade ju fungerat om det varit i närheten.

//Mr M