fredag 7 juni 2013

Någon väckte mig

Jag blev härom natten väckt av att någon smekte mig mellan benen.
Denna någon var Selene somvar lite pilsk.
Hon fick smeka min kuk och andra erogena zoner jag har så jag vaknade till.
Sedan började vi med en missionären från sidan med hennes ena ben upp över min axel iofs. Kunde inte låta bli att smeka hennes stjärt när det var så fritt fram. Tog oljeflaskan o hällde ner lite mellan skinkorna som jag sedan masserade in hennes bak med. Ett finger som penetrerade henne blev efter en stund två för att få in oljan ordentligt samtidigt som jag knullade hennes fitta. När det var inoljat och fint byttes ställningen till att jag stod på knä bakom henne.

Drog ut kuken ur hennes fitta för att låta ollonet nosa henne i baken innan inträngandet började. Det gäller ju att låta baken vänja sig med att något är på väg in.
Sakta men säkert så trängde jag längre o längre in i den delen av henne.
Började jucka långsamt för att sedan öka på tempot mer o mer.
Avslutade med ett ganska så brutalt tempo innan jag la satsen djupt inne i hennes bak.
Sedan fick kuken slakna inne i henne istället för att bara slita ut den.

Som efterspel blev det en stunds närhet o lite allmänt prat innan vi tvättade av oss och somnade.

Inga kommentarer: