torsdag 8 augusti 2013

En reflektion från vardagen

Äntligen har jag kommit in i min dator igen. Fick ta fram lödpennan en sväng för att löda fast elkabeln direkt på kortet då den lilla adaptern försvunnit.

Selene har på ett annat ställe där dom som vet kan läsa lite om våran resa.
Det har satt igång mig att fundera lite också inte på hur våran utveckling varit utan på en annan sak. När det är personer som jag gillar (kvinnor) har jag märkt att jag kan vara väldigt sarkastisk och lite elak emot. Så om jag är det mot er så är det för att jag gillar erat sällskap helt enkelt. Inte alla kan ta det men en del gör det. Har säkert något med min sadistiska sida att göra.

Har en del människor som jag gärna umgås med och en del som det är helt ok med på den nivån som det är. Andra vill man lära känna mera och en del umgås man med på flera plan.

Har däremot pga det här livet lärt känna en hel del underbara människor.
Nu ska jag fundera vidare.
//Mr M

Inga kommentarer: