fredag 16 augusti 2013

Humör

Igår var en riktigt bra dag.
Framtills någon gång på kvällen då jag av någon anledning blev på tok dåligt humör.
Vet inte ens själv varför men blev irriterad och lättretlig.
Hoppas helt klart på att det har försvunnit idag.

Selene missade sin uppgift igår då kaffet inte var klart när jag kom hem.
Nu var det dåligt med kaffe och hon ville inte servera mig gammalt kaffe.
En sund inställning men likväl en miss. Missar ska straffas enl överenskommelsen.

Något som jag däremot uppskattade är att hon faktiskt skickade en bild med plugg i baken till mig på jobbet för att muntra upp mig. Det är ändå något hon har svårt för men nu gjorde hon det som om det var en självklarhet. Att hon dessutom gick runt med den i 3 timmar är en rejäl bonus höjare.

Skulle behöva ta en ordentlig utrensning med bdsm.
Helt enkelt få vara Dominant och allmänt elak.
Vi får se vad det kan bli av det.

Inga kommentarer: