tisdag 10 september 2013

On top

Har haft en liten stund för mig själv nu på eftermiddagen vilket var riktigt skönt.
Jag är i grund o botten en ensamvarg och trivs med att det är tyst osv.
Jag har inget behov av att prata en massa och en massa ljud får mig stressad.
Umgås inte med många utan enbart med dom jag tycker om.
En del står mig mycket kärt och andra som vänner.
Har sedan ett antal år haft en rent ut sagt underbar fru och hon o jag växer tillsammans. visst har vi också svackor som alla andra.

Men om jag ska vara helt ärlig nu när jag enl många är i en sån där krisålder så är jag mera tillfreds än någonsin innan. Underbar fru, underbara vänner och en massa bekanta.
Det som min fru och jag byggt upp är något speciellt och vi tillåter varandra göra utsvävningar så länge som båda är med på det. Vi gör utsvävningar tillsammans med hjälp av andra och det utvecklar oss otroligt mycket.

Så för att återgå till det jag tänkte skriva om.
Jag har funnits min själsfrände som jag utvecklas med och hon låter mig göra saker själv o med henne. Jag kan bara konstatera att jag är otroligt nöjd med min tillvaro just nu även om vissa saker rent praktiskt kunde vara bättre (ekonomi osv) men känslomässigt är jag på topp just nu.

Så tack ni som får mig att må så här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart vackert skrivet! Njut av tillvaron!