söndag 9 mars 2014

Engagemang

Har nu varit borta i Karlstad några gånger och träffat likasinnade över länsgränsen.
Det är riktigt trevligt att kunna åka iväg spontant och bara vara.
Den gästvänlighet som finns inom Bdsm sfären är något jag gillar.

Numera arrangerar jag fikaträffar för poly/flersamma människor i Örebro och idag drog jag igång pubträff också för BDSM-F folk i Örebro.
Jag räknar väl iofs inte med att det ska komma så mycket folk dom första gångerna men förhoppningsvis dyker det upp lite trevligt folk.

Både Selene och jag mår gott av att träffa trevligt folk för att umgås, knyta kontakter samt kunna vara vägledande i en del frågor till folk.

Att kunna dela med sig av sina erfarenheter är alltid bra då det kan hjälpa folk på traven.
Sen lär man sig alltid något själv också.

Inga kommentarer: