lördag 1 mars 2014

Planerar en ev fest

Jag var ju som bekant iväg på en tripp till Göteborg för en vecka sedan på festligheter.
Detta har fått mig sugen på att dra ihop något med en god blandning på folk.
I Örebro är det en stor brist på just fester sedan Darklife lades ner.
Nu finns ju alternativ för Bdsm folk tack vare The Mansion.

Jag skulle dock vilja ha en större blandning med folk för att kunna fånga upp och skapa en större gemenskap i Örebro. Som det är nu får väldigt många åka iväg till dom större städerna på äventyr inom sin genre. Jag skulle vilja blanda Bdsm folk med fetish folket. Saken är ju den att vi alla är en minoritet och behöver kunna känna att vi kan leva ut våra lustar.

Såg en ganska intressant fest form på ett annat forum och ska höra mig för hur den fungerade i praktiken. Jag ska börja se mig omkring efter en lämplig lokal, frågan är ju om folk är villiga att åka några mil eller om det måste vara i Örebro.

Jag börjar med att presentera min idé här och kommer längre fram att presentera den på en annan site för större respons. En annan fråga är ju om folk utifrån är villiga att komma osv.

Bolla gärna med mig.

Inga kommentarer: