lördag 3 maj 2014

Anti-slentrian

Nu har det varit en tid med många sköna knull här hemma.
Både några mjuka men dom flesta ganska brutala med inslag av bdsm precis som det ska vara.
Även om jag gått och lagt mig tidigare än Selene så har hon haft i uppgift att väcka mig för sex.
På det sättet har det blivit mycket sex. Jag tror att många inte har det på det sättet. Att sex går in i slentrian är inte så konstigt om man går och lägger sig vid olika tider. Då blir det lätt veckor utan sex men vi har valt att ha sex iaf genom att väcka varandra.

Jag väcker Selene för sex när hon gått o lagt sig tidigare osv.
På det sättet blir det inte det obligatoriska lördags sexet med släckt lampa.

Vi hittar våra tillfällen i vardagen också när barnen leker ute får man ta en snabbis i förrådet osv.

Mera sex till folket helt enkelt.

Inga kommentarer: