onsdag 8 oktober 2014

Visst sug

Vissa stunder saknar jag en del av våran utlevnad som vi haft just när det gäller sex med andra.
Andra stunder gör jag det inte. Vi började med att swinga men gick sedan över till mera fasta saker. Nu har det varit väldigt lugnt på sista tiden och lite sex med andra över lag.
Vi har haft trevliga stunder med andra under sommaren så vi klagar inte på något sätt.

Däremot saknar jag lite regelbundenheten. Att kunna lära känna någon så väl så man kan njuta mera tillsammans. Jag har funderat på att försöka hitta något par där man kan njuta lite hur som helst. Lite skitsamma vem som tar på vem osv så länge alla njuter.

Selene är inte lika sugen på det men hon gör som jag säger då vi har den uppgörelsen.
Hon njuter av att jag säger åt henne att göra det.
Så bara det ger oss båda njutning.

Vi får se vad som sker framöver.

Inga kommentarer: