tisdag 23 september 2008

Kåt som synden.

Har suttit här och läst massa smaskiga sexbloggar..... Det brukar pirra lite extra när jag hittar nåt mysig att läsa men inte så här.

Låste in mig i sovrummet, ensam inne men man vet ju aldrig. Kunde inte få av mig byxorna nog snabbt.

" Nu skulle Mr: M se mig" tänkte jag när jag fick av mig trosorna och upptäckte att jag va blöt långt ner på ljumskarna.

Hann knappt röra klittan så kom jag som ett fyrverkeri, innan jag ens hade hunnit lägga mig ner. Benen vek sig och jag blev sittandes på golvet.

Nä det här duger inte, jag måste ha mer. Öppnade leksakslådan, och tog nog fram det mesta i den här ska lekas.

La mig på rygg i sängen med massor med kuddar bakom så jag halvsatt. Tog fram jätte dildon och min lilla vibrerande rosa kanin. Lät kaninen leka över hela fittan, vandra upp och ner och reta mig till vansinne. Nu va det dags för lite mer rejäla grejer.

Tog dildon och kände motståndet när den skulle leta sig in i mig. Längre och längre in kommer den och jag känner hur den närmar sig den där punkten som gör att jag exploderar. Jag känner hur hela kroppen börjar vibrera och det går som stötar från topp till tå. Lägger vibratorn på klittan och kan inte hålla i mot längre, vill inte hålla imot heller.

Så skönt, sån njutning, kämpar för att vara tyst, kvider ut min lust.....
Vill ha mer....... Vart är Mr: M.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj! Låte underbart! Vad var det för grym blogg som fick dig sån? Vill jag också läsa...

Anonym sa...

surfade runt lite varstanns... vet inte hur jag kunde bli så extrem idag :)