tisdag 23 september 2008

Äntligen på väg hem

Då var vi här igen då.Visst är det underbart med morgnar.

Man hade kunnat ligga kvar o trynat i sängen istället sitter man här och häller i sig kaffe. Nu ska vi börja tidigare igen för att jobba in våra fredagar. Det är allt bra skönt att sluta tidigare. Men det gäller att komma in i rytmen igen.

Ikväll kommer Mr M hem till Slynan igen och får jag inte knulla idag blir jag riktigt vrång.
Fick ju indikationer på att Slynan vill bli brutal knullad idag.
Dessutom vill hon ju bli fasthållen och nertryckt.Låter som något jag kan ställa upp på utan att jag känner att jag offrar mig.Mr M sa till henne igår på msn att jag är inne i en analsex stund just nu.

- Det märks ju inte, sa hon med en ;).

Mr M sa att hon kommer nog att få mig i stjärten snart.Då menade hon att hon är ju inte så svår övertalad trotsallt.

Vi får se vad kvällen kan bjuda på hon ska ju ändå bli fast hållen.Det kan ju komma lite rep o bojor med i bilden så hon är riktigt stilla.

Inga kommentarer: