måndag 24 november 2008

Oh så skönt utan barn

Igår när Mr M kom hem så satt vi som vanligt en liten stund vid varsin dator.
Sen reste sig Slynan upp för att duscha.

- Var beredd på att klä av dig sa hon bara.

Ok tänkte Mr M glatt.
Började klä av mig redan när hon var i duschen så man är beredd när hon kommer ut.
Slynan kom ut ur duschen efter en evighet (kvinna o dusch).
Hon la sig tillrätta i sängen med brett särade ben.

- Kom o lek med mig.

Tvekade inte en sekund på det.
Ställde mig på alla 4 mellan hennes ben och retade hennes klitta med min fortfarande halvslaka kuk. Drog den fram o tillbaka över klittan på henne.
Hon njöt ordentligt om man tittade på ögonen o leendet.
Kände hur blöt hon var och tryckte in kuken i henne.

Lekte lite med hennes bröstvårtor tog fram en flaska med olja som jag droppade på hennes bröst. Smekte o kramade dom undertiden vi knullade.
Nöp ordentligt i bröstvårtorna.

- Knulla mig hårdare.

Då togs det ett ordentligt tag i bröstena på henne som mothåll.
Stötte hårt in i henne vilket får henne att komma.
Hon lättade på mina händer från bröstena och jag satte ner dom på sidan av henne istället.
Det var inte så långt kvar innan det skulle gå för mig så Slynan tar ett härligt grepp om halsen på mig och tvingar upp mitt huvud.

Det gör att jag får en grymt skön orgasm.
Det är förbannat skönt att känna hennes händer hålla runt halsen på det sättet det ger en extra skön njutning.

Inga kommentarer: