söndag 23 november 2008

Rabbit adjusta clit rosa.

Glöm allt jag tidigare sagt om rabbitar som slagit alla rekord.
Jag har hittat min nya vän.
Nu är det ju individuellt för varje person hur deras förmåga att få orgasm är så jag kan bara tala för mig själv...... HALLELUJAH MOMENT!
Dom ordentliga kulorna i apparaten som roterar gör det makalöst skönt att knipa lite.
Det bästa med den är den ställbara klitorisvibratorn, det har jag saknat på dom andra.
Priset går ju alltid att diskutera men jag kan säga att om den jag har i min lilla låda gick sönder så skulle jag lätt kasta upp 795kr för en ny.
Den här lilla godingen hittar du på Tjejlust.se
Varsegod att använda länkarna och klicka på bilden.







Rabbit adjusta clit Rosa.
Din nya bästa vän som du även kan ta med dig till duschen!
Rabbit vibratorn roterar åt olika håll. Enkelt styr du detta på kontrollen.
Klitorisstimulatorn är böjbar och placeras precis där du vill ha den. Dessutom har den en egen vibrator för maximal njutning. Längd 18 cm ø 6 cm. Drivs av 3 st AA-batterier, beställs separat. 795,00 kr

Inga kommentarer: