onsdag 10 december 2008

Hon sprang för hon var sugen

När det var dags att hoppa i sängen igår blev Slynan som en sprinter.

Hon nästan sprang in och kastade sig i sängen.
Det händer inte ofta.
Ni kan ju gissa om hon var kåt.
Hon gav sig på Mr M direkt.
Jag han inte lägga mig i sängen innan hon överföll mig o började hångla o smeka.
Tackar ju som vanligt inte nej.
När hon tyckte att det tog för lång tid så tog hon ett rejält grepp runt strupen på Mr M.

- Knulla mig o säg hur skönt det är.

Så det var bara att följa hennes order.
Efter en stund ville hon byta ställning.
Så hon la sig på sidan och drog upp ena benet så det blev någon blandning av bakifrån o skeden. När jag knullar henne så kommer jag riktigt långt in i henne.
När det började närma sig orgasm tider så sög hon tag on min strupe igen.
Kom i en grym lång o skön orgasm.

Så det här med srtyp sex ger mer o mer njutning.
Det ger starkare orgasmer än vad en vanlig orgasm blir.
Det är samma sak både för Slynan o Mr M.
Men det är bara vid orgasmen som vi brukar göra det.

Inga kommentarer: