lördag 13 december 2008

På krogen

Igår berättade Slynan en sak för Mr M om när vi var ute senast.

Hon sade att hon hade smekt en annan kvinna innanför trosorna på hennes fitta.
Mr M blev något sur kan jag lova.

Garanterat inte för att hon smekt en kvinna på fittan utan att hon gjort det utan Mr M´s närvaro. Den kvinnan det handlade om får hon mer än gärna fingra på både här o där.
Det är en sån kvinna som Mr M vill ha med i sängen.
Jag hoppas att det kommer en dag då dessa två kvinnor leker med varandra framför en fastbunden Mr M.
Låta dom smeka o slicka varandra innan dom tillsammans ger Mr M njutning.

Senare igår kväll kom det fram att hon bara fingrat på den kvinnans troskant, där försvann Mr M´s fantasier direkt.
Jag hade sett dom framför mig när Slynans finger särade på den kvinnans blygdläppar och fingrade lite. Detta medans vi stod vid bardisken o beställde.
Jag stod tydligen bredvid henne när det hände men märkte inget.

Ni två får mer än gärna leka

Inga kommentarer: