tisdag 23 december 2008

Inte riktigt hemma

Hejsan gott folk o ni andra.
En del av er vet att Mr M inte ar hemma.
Ni andra kan fa veta det nu.
Jag ar pa annat hall an Slynan.
Maste ju erkanna att det inte kanns helt ratt men sa ar det.
Mycket att titta pa men inte som Slynan.
Jag tittar mycket men skulle aldrig komma pa tanken att gora nagot utan henne.

Maste ju passa pa att onska er en god jul.
Vill ha manga av er inslagna i paket.
En del av er mera an andra.

Skriver igen nagon dag.

Smisk o pisk pa er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL på er.....en av mina favorit sexbloggar!!!!!!!!!!!!! Hoppas att dan blir fylld med släkt, vänner, paket och god mat och godis....och så lite sex då....;) Även om MrM inte är hemma....:)

Anonym sa...

God Jul vänner!
Hoppas ni inte behöver fira hela julen ifrån varandra utan att ni hinner med att julkramas och -smiskas lite också :)
Nu ser jag fram emot ett nytt år med er som omtyckta och uppmuntrande bloggkollegor!
Många kramar
/Christine

Anonym sa...

Hej hej. Idag var första gången jag läste eran blogg och måste säga att det är en underbart bra blogg! Väldigt inspirerande. Min pojkvän gillade också den. Tackar!

//En f.o.m. nu trogen läsare