fredag 26 december 2008

Saknar Slynan

Mr M tackar for alla skona kommentarer.
Det har nog aldrig varit sa mycket kommentarer som nu nar jag inte ar hemma.
Att vara pa resande fot ar inte alltid roligt men ibland skont.
Det enda som saknas just nu ar Slynan att leka med.
Sa mycket roligt man skulle kunna ha pa olika stallen har i varlden.
Nu sa jag att jag skulle ordna en lank lista till er alla som mailat mig.
Ni kan vara lugna den kommer nar jag kommit hem.

Det finns mycket att titta pa nar man reser runt sa har men inget sa vackert som Slynan.
Hon ar trots allt en skonhet for sig.
Saknar henne som fan och det ska bli sa skont att sova bredvid henne igen.
Det ar bra tomt i dom olika hotellsangarna pa denna tripp.
Fa kanna hennes kropp mot min och fa smiska henne ordentligt.

Jag maste onska alla lasare en god jul i efter hand.
Jag hoppas att ni fick smaka stake i grenen eller pa valfri plats.
Det ska bli mycket lasande nar jag kommer hem for att hinna ga igenom allt som ni skrivit over allt.
Till er nya lasare som vi ju faktiskt fatt far jag tacka o bocka.
Det ar lite daligt med uppdateringar just nu pga att Mr M inte ar i Sverige.
Men jag ska forsoka logga in lite ibland for att skriva lite.

Smisk o pisk pa er allihopa.

Inga kommentarer: