söndag 4 januari 2009

Lite info bara

Sa underligt det blev.
Som jag trodde ar det valdigt manga som uppskattar varan blogg o forstar vad det handlar om.
Maste ju saga att det ar lite roligt att sitta ute i varlden o lasa kommentarer som ni skriver.
Det har varit duktigt med kommentarer ett tag nu och jag hoppas det fortsatter aven nar folk inte ar lediga langre.

Mr M kommer nu hem till slutet av veckan och da blir det till att utnyttja Slynan igen.
Har varit utan henne forlange nu.
Med lite tur sa sitter hon kanske pa huk innan for dorren nar jag kommer hem.
Naken med jattedildon i fittan och pumpbara pluggen i baken, ballgagen i munnen.
Klammorna i brostena o stracker fram piskan at Mr M.

Det far vi se pa lordag det for da dyker Mr M upp i Sverige igen.

Med tanke pa 10 000m klubben sa undrar man ju hur lyckas dom ha sex pa en san toa.
Kan ju knappt komma in o pissa pa dom.
Gills det om man ar pa separata toaletter o att man kommer samtidigt?
Maste nog runka pa en flygtoa pa vagen hem da har jag ju haft sex pa 10 000m.
Kan nog forsoka ordna en bild ocksa sa ni tror mig. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder. Jag vill gärna se mer. Kuken är tokig. Ralle.