tisdag 6 januari 2009

Lite Mr M tankar

Sitter nu har en tidig morgon pa ett ensligt hotellrum.
Lyckades inte sova lange trots en krogkvall igar.
Sant ar livet far vara glad for att jag inte har huvudvark iaf.
Men med lite otur kommer den val som ett brev pa posten senare idag.

Har hunnit sitta o lasa en del intressanta sexbloggar nu pa morgonen.
Anledningen till det ar att pa det har hotellet har dom fritt internet.
Annars har man haft lite tidspress pa sig eller suttit pa nagot internetcafe dar folk kunnat kolla vad man suttit o glott pa.
Nu skams ju inte jag for att visa upp nagra av era bloggar da jag anser att man ska fa skriva vad man vill.

Tyvarr tar ju en del illa upp om man visar en vacker bild pa tex ett par brost eller en bak.
Annu varre om det rakar synas en liten valk eller bilring.
Ar inte det lite jonstigt att det ar varre.
Naturligt o avslappnat anser jag.

Men ater till bloggarna.
Det har skrivits mycket under tiden folk varit lediga.
Sant gillar jag samt man ar mycket mer runt o laser olika bloggar.
Foljer ju nagra men har varit valdigt dalig pa att kommentera ett tag pga utomlandsvistelsen.
Det ska atgardas nar jag kommer hem igen.
Landar ju som bekant i Sverige pa lordag.
Ar hemma framat kvallen sa pa sondag ska det borjas bloggas ordentligt igen.
Hinner sakerligen med att knulla Slynan pa lordag kvall ocksa.

Da far ni lite mera lasning av det slaget som ni ju faktiskt vill ha.

Vad det galler det har med mina nyarsloften sa jobbar jag pa det.
Letandet efter nagon som kan leka med mig o Slynan pagar for fullt.
Det ar inte vem som helst som far vara med utan det sker med viss form av uttagning.
Jag har nagra jag anser intressanta sa det ska bearbetas pa den fronten.

Har ju ett visst sug efter att ordna en fetishfest for utvalda deltagare.
Funderar faktiskt pa om man ska bjuda bade vanner i naromradet o folk som man gillar fran bloggarna man laser.
Finns ju faktiskt nagra man vill traffa irl utan att man maste knulla med dom.
Det finns ju valdigt harliga manniskor bakom bloggarna.
Om ni skulle vara intresserade att vara med pa ett party sa far ni garna visa intresse via mailen.

Det ar valdigt roligt att lasa mail o kommentarer fran er lasare.
Det har varit manga nya som komenterat ett tag nu o det uppskattas.

Ska forsoka somna om en liten stund o dromma om hur jag smeker Slynan med en oljig hand sa hon vaknar kat som ett djur.

Inga kommentarer: