söndag 31 maj 2009

Utomhus igen.

Mr M o Slynan sitter här på altanen o andas ut efter ett skönt knull.
Det är en skön frihet att kunna gå ut o ta sig en omgång när man känner för det.
Barnen är nere vid sjön o badar då fick vi en stund för oss själva.
När Slynan kom fram o bara började knäppa upp mina byxor för att släppa ut kuken var det kört.
Att känna hur Slynans läppar formar sig runt ollonet o börjar knulla över ollonet då höll jag på att dö. Det är en riktigt skön känsla att känna hur en kvinna tillfredställer en man med sina läpar. Jag njöt så det stod härliga till. Fick komma ordentligt i hennes mun. Jag vet att hon inte gillar smaken av sperma så det är en ära när hon tar satsen i munnen.

La upp henne på altanbordet och vek upp hennes kjol så jag kunde slicka hennes blöta fitta ordentligt. Under tiden jag slickade så knäppte jag upp hennes blus o smekte av henne bh:n.
Passade på att smeka hennes bröst i den lätta brisen som kom in över altanen.
Dom styva bröstvårtorna för fina för fingrarna.
Det dröjde inte länge innan Slynan kom i en orgasm också.
Hon fick bita sig i handen för att inte skrika ut sin orgasm rakt ut.

Mr M hade hunnit återhämta sig under tiden som han slickade Slynan så kuken var redo igen. Slynan särade villigt på benen o tog emot Mr M´s kuk.
Det blev ett hårt knull med Slynans armar nertryckta över huvudet så hon inte kom loss.
Hon behövde den något omilda behandlingen för det var ett tag sedan vi hade hård sex.

Riktigt skönt var det när vi kom tillsammans i en gemensam orgasm.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

åhh så härligt!
Jag måste fan också porra lite ute nångång. :)