torsdag 4 juni 2009

Morgonsex

Mr M har ju som bekant svårt för morgonsex.
Men idag begav det sig inte bättre än att jag vaknade tidigt har något med att det är lite ljust i sovrummet att göra. Låg där o tittade på den vackra Slynan. Hon är underbart vacker när hon sover. Kan ligga ett bra tag o bara titta på henne.

Men idag så började jag smeka hennes stjärt lite.
Hon låg med baken mot mig så jag vände mig om o tog lite olja som jag smekte in kuken med. Den svarade fort o blev hård. Tog ett tag om Slynans ena skinka och särade lite på dom så jag fick tillgång till den sköna fittan.

Kuken nosade lite i öppningen samtidigt som Slynan började röra på sig.
Hon var ju inte med på vad som började ske så hon försökte komma undan i sömnen.
Så det gällde att trycka in kuken innan hon vred sig om.
Kuken åkte in i henne och jag tog ett skönt grepp om hennes ena bröst.
Låg still med kuken i henne en stund för att hon skulle vänja sig, undertiden smekte jag hennes bröst o nöp lite i hennes känsliga bröstvårta.

Började att jucka i långsamma sköna drag i henne.
Hennes fitta reagerade fortare än hon vaknade för det började bli riktigt blött o skönt.
Det behövdes inte någon längre stund innan Mr M kom i Slynan.
Slynan hann nog inte vakna till ordentligt innan det var över.
Men jag får väl ett sms på jobbet sen när hon kommentarar att det rinner ur henne.
Det är något jag bjuder på för det var så skönt.

3 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

det var skönt läsa nu på morgon när man skall gå upp ju

Tina sa...

Morgonsex som är så jäkla underbart. Blir avundsjuk på henne ^^ Är en härlig blogg ni har! Tar och länkar till den på min :)

Bengt Olsson sa...

ja kan hålla med Tina här, ni har härlig och skön blogg som får den man har mellan benen att vakna lite hehehe
länkar gärna er också har blandat med bilder kul få folk komma till er ju