onsdag 24 juni 2009

Dåligt med inlägg

Nu har det minsann varit dåligt med skrivande.
Mr M har inte haft tillgång till någon dator på ett par dagar.
Det får vi väl råda bot på.

Det har iaf hunnits med att knulla en omgång utomhus tyvärr var det väl inga som såg det men det var riktigt ljuvligt skönt. Att knulla är ju väldigt skönt i stort sett alla gånger.

Vad det gäller en kommentar som vi fick om att Slynan fått en fontän orgasm vid slickning om att det inte skulle gå utan enbart är vid g-punkts stimulans. I våran umgänges krets finns det flera stycken inklusive Slynan som kan få det även vid annan stimulans. Så det är inte enbart vid g-punkts stimulans.

Hur som helst så ska våra fortsatta lekar komma att skrivas mer om.
Måste även skärpa oss vad det gäller lite bilder i den takt vi själva känner för.
Bilderna som vi fått från er får vi tacka för igen.
Det är en rolig uppskattning från läsarna att det kommer in bilder.

2 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

morron på er, ja följer ert skrivande här helt underbart föjla det ni skriver

kram på er fortsätt så

Anonym sa...

Det finns säkert andra möjligheter att få fontänorgasm, men jag personligen får den lättast vid kombinerad g-punktsorgasm och klitorisstimulans, för att hitta rätt läge så att säga. Det jag däremot skulle vilja göra är att kunna stå gränsle över min partner, han slickar, och jag sprutar ner honom med min orgasm. Som för att ge igen lite för alla gånger jag blivit nersprutad och dessutom skulle det vara otroligt upphetsande. ;)