måndag 22 juni 2009

Spontan knull.

Det blev en skön kväll igår.
Mr M o Slynan har haft en hel del att göra hela helgen men ändå unnat oss tid till att njuta tillsammans. Igår kväll kom Slynan in i vardagsrummet efter att ha duschat en stund.
Hon går raka vägen fram till ena soffan o ställer sig på alla fyra i den o putar med stjärten. Mr M älskar ju att se henne så. Satt kvar i den andra soffan en stund och beundrade henne.

Reste mig fram o gick fram till henne för att utforska henne.
Så vackert det är att se en kvinna stå på alla fyra framför sig med stjärtens rundningar och se hur hennes blygdläppar delar sig o att fittan savar lite.

Tog av mig kalsongerna och började smeka hennes fitta med kuken för att få den styv. Det tog inte många sekunder innan kuken styvnade o jag körde in kuken i fittan på henne. En av dom sköna sakerna med att knulla Slynan i vardagsrummet är det att om någon passerar på cykelbanan utan för så ser dom rakt in i vårat vardagsrum. Det ger en extra kick när man knullar då. Nästa gång får det bli att knulla i den andra soffan så Slynan ser ut genom fönstret under tiden.

Nu är det ju lätt att vara efter klok men jag skulle ju ha tagit fram kameran o tagit lite bilder när hon stod där så vackert med stjärten i vädret. Mr M njuter enormt av att se henne så där och gärna som nu med särade skinkor. Hade god lust att spruta henne mellan skinkorna o se hur sperman rinner ner mot hennes fitta. Nästa gång får det bli så och jag måste ha kameran framme.

Ett sånt här riktigt spontan knull är aldrig fel att ha.

2 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

go morron, det låter väldigt underbart ni hade då, hoppas ni kamera redo nästa gång kanske

ha skön dag båda två

Anonym sa...

Trevligt inlägg må jag säga!
Bättre fotolycka nästa gång.
:)



http://busigaparet.wordpress.com