söndag 6 september 2009

Litet försök till svar.

Mr M skrev ju om kommentarer i ett inlägg och fick då följande kommentar.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Mycket trevlig kommentar":

Följt eran blogg väldigt länge,jag känner igen mej i nästan alla saker ni skriver.Ett dilemma dock är att min sambo e en snäll människa och vill ha väldigt snällt sex,jag klämmer in me lite detaljer ibland annars funkar det inte för mej.Hur går man till väga.Jag är en kvinna som vill ha eller åtminstone villl prova ha sex me en kvinna ev ett par......Alltså hur går man vidare?Jag vet hur ni tänker och så....

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 5 september 2009 22:56

Det är lite saker som vi faktiskt känner igen oss i.
Mr M är en väldigt snäll människa och har på det viset haft svårt för att vara Dominant. Det är ju delvis därför jag ska på träningsläger. Vill dock inte ha snällt sex utan gilla att ha Slynan bunden och att smiska henne.

Vad det gäller att vilja prova en kvinna eller ett par så är det ju lite mera komplicerat. Det är ju inget man ska göra mot sin partners vilja.
För det är ju något som kan stjälpa ett förhållande ordentligt.
Mr M anser dock att man måste prova saker innan man kan uttala sig om ifall det var rätt eller fel för sig själv.
Men du bör ju inte göra det utan din partners vetskap.
Jag vet ju inte om du har lagt fram dina ideér o drömmar för honom.

Slynan och Mr M diskuterar ju sådant väldigt öppet och vi har inga problem med det.
Det är så klart mellan oss hur en trekant osv ska gå till. För oss är det viktiga att vi är i centrum och den extra person som är med är för att förgylla våran dröm. Om du är med på hur jag menar.

Vi har tex en man som vi har diskuterat med för länge sedan men inte glömt bort. Han har rätt inställning till det hela då han anser att han är ett redskap för att infria Slynans fantasi och det är hon som är i centrum.

Det är hur som helst ett svårt problem framförallt om man inte kan prata om det hur som helst. Vad är det du vill ska ske i sängen i sex väg? Blir ju lite nyfiken när du skriver att han är för snäll osv. Vill du inte svara i en kommentar så släng iväg ett mail.

Inga kommentarer: