onsdag 9 september 2009

Träning mm

Mr M o Slynan hade härligt skönt sex igår.
Inte för brutalt och inte för soft.
Utan vanligt enkelt sex med lite nyp i bröstvårtor och strupgrepp.
Riktigt skönt var det däremot.

Sex är nog en av dom klart skönaste saker som finns.
Sova är iofs väldigt underskattat också.
Det verkar som att Mr M inte får nog av det just nu.
Behovet av att sova är stort och jag kan inte påstå att jag är utvilad när jag går upp.
Det blir segare o segare för varje dag.

Det kan ju vara så att det är konditionen som spökar ordentligt.
Alltså måste det börja tränas i någon form.
Den lusten har jag ju inte riktigt men det är helt enkelt ett måste för att må bra.

Så den här veckan måste det börjas med att tillverka lite kondition.
Alltså måste det till maraton knull mm.
Jag får ha en naken Slyna framför mig när jag tränar så lär det ju gå både fort o lätt.

Kanske skulle träna i grupp det brukar ju vara lättare att få motivation då.
Så då måste det ske gruppsex nu då.
Mr M o Slynan får väl se till att offra sig för sporten.

2 kommentarer:

RQM sa...

Jepp så är det, de får ta en för laget ;)

starsprinkle sa...

hehe,jag kan oxå offra mig för sporten :)