lördag 5 september 2009

Mycket trevlig kommentar

Mr M skrev ju lite om Shibari härom dagen.
Fick en kommentar om det från The Mansion.
Det uppskattar jag verkligen.
Måste nog åka dom antal mil det är dit vid något tillfälle och hälsa på.
Att dom ska ha kurser i Shibari ser jag som en riktigt rolig o trevlig grej.
Just Shibari är verkligen en konst form som Mr M gillar.

Det är ju tydligen konst att bli tagen av polisen o förd till akutpsyk med.
Det är ett jävla svineri med våra skattemedel och framförallt är det ett riktigt hån mot dom seriösa konstnärer som sliter för sitt uppehälle.

Nä kom inte o påstå att det är konst att göra som hon gjorde.

Åter till Shibari.
Det där stället The Mansion verkar vara ett riktigt ställe i Mr M´s smak.
Gillar ju så att säga likasinnade med en god smak på livet.
Det som gör att det verkar ordentligt seriöst är ju att det inte är en swingersklubb och att otrohet inte accepteras. Det ger dom ett stort plus i kanten.

Visst Mr M o Slynan har sex med andra men då sker det på lika vilkor och med folk som vi vill ha sex med tillsammans. Vi har ju skrivit om några av dom på den här bloggen eller om det var när vi fanns på metro. Det är några stycken som vi valt ut och ni vet vilka ni är. Det finns både män o kvinnor med på den listan. Tror inte vi har skrivit om några par faktiskt. Det kan vara så att vi inte hittat det rätta paret för det.

Det finns några par som vi kan tänka oss men det är inte många.
Det är inte sex med andra som är det viktiga för oss utan att vi själva njuter.
Sen har vi inget emot sex i samma rum osv. Då händer det ju att man pillar o smeker på den andres partner osv. Men det är sånt som ger sig självt. Man ska inte planera en massa utan ta det mera som det kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Följt eran blogg väldigt länge,jag känner igen mej i nästan alla saker ni skriver.Ett dilemma dock är att min sambo e en snäll människa och vill ha väldigt snällt sex,jag klämmer in me lite detaljer ibland annars funkar det inte för mej.Hur går man till väga.Jag är en kvinna som vill ha eller åtminstone villl prova ha sex me en kvinna ev ett par......Alltså hur går man vidare?Jag vet hur ni tänker och så....